Светкавична диета – как да отслабнете за 5 дни

0
1822
диета

Понякога се случва така, че светкавична диета, с която да отслабнем за 5 дни е точно онова от което имаме нужда. Най-важното е, разбира се, да се спрем на здравословна и балансирана диета, която да не създава дискомфорт или проблеми на нашето тяло.

Например може да се случи така, че една седмица преди някое важно събитие, пробваме избраното облекло и установяваме, че сме се отдалечили от идеалното тегло и форма,  които предварително сме си поставили за цел с толкова желание. Мързел? Грешна диета? Или няколко малки изкушения, пред които сме се пречупили?

диета
Независимо какъв е отговорът, все още не е твърде късно.

Факт е, че желаният резултат не е постигнат и в последния момент ние бързаме и търсим някаква светкавична диета, която да даде незабавен ефект и резултати.

Каква диета да изберем? Ние предлагаме една бърза, лесна и ефективна диета, с която само за пет дни да отслабнете до 3 килограма, без прекалено много жертви.

Разбира се, след тези пет дни, дали ще задържите ефекта зависи от начина ви на хранене и от много други фактори, като например вашия метаболизъм, който се променя от човек на човек.

Съответно може да оцените светкавичната диета, само ако я опитате.

Ето я и нея:

Междинни хранения: по време на 5-дневния хранителен режим, по средата на сутринта и следобеда, може да си позволите лека закуска с два плода по ваш избор.

Светкавична диета: понеделник

Закуска: една чаша фреш (без захар) с два сухара
фреш

Обяд: Сандвич с шунка

Вечеря: парченце месо със салата – може да сложите малко зехтин, но не прекалявайте.

Вторник

Закуска: чаша фреш, чаша кафе от ечемик (препоръчително без захар);
кафе

Обяд:  салата с риба тон (не прекалявайте с овкусителите!);

Вечеря: 80 грама спагети с доматен сос и пармезан.

Сряда

Закуска: кофичка кисело мляко с мюсли и кафе (без захар);
кисело мляко

Обяд: ястие от сушено говеждо сервирано с рукола и пармезан и филийка пълнозърнест хляб;

Вечеря: риба, приготвени на фурна, или, ако предпочитате, на скара със задушени зеленчуци.

Четвъртък

Закуска: плодов фреш и 3 филийки пълнозърнест хляб със сладко;

Обяд: смесени зеленчуци и малко плодов сладолед;
сладолед

Вечеря: 1 варено яйце и 2 брускети с домат

Петък

Закуска: кафе с една чаена лъжичка захар, придружена от 2 сухара;

Обяд: парче пица и след това плод;

Вечеря: парче от бяло месо (пилешко, пуешко, заешко) и гарнитура от салата.
салата

Единственият съвет, който можем да ви дадем е да опитате светкавичната диета. В крайна сметка пет дни не са толкова много, за да видите първите резултати от една диета.
А ако искате да засилите ефекта – комбинирайте хранителния режим с физическа активност. Резултатите ще са значително по-добри.

Успех!

Светкавична диета – как да отслабнете за 5 дни
5 от 6 гласа

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Loading Facebook Comments ...