Инициатива – Да подкрепим българския бизнес!


Категория: Актуално

Автор: Джорджа Де Марки

Дата: 10.07.2016

Brands.bg

Инициатива – Да подкрепим българския бизнес!

Brands.bg – това не е поредният бизнес каталог!

Идеята на тази платформа е доста по-амбициозна и възвишена от това да събере на едно място фирми, които да си платят, за да фигурират в нея.

Идеята е да се върне доверието в българския бизнес, да се популяризира, да може самите хора да си помагат и съдействат за избор на лекар, зъболекар, козметик, водопроводчик, механик и какво ли още не.

Става дума за големи и малки бизнеси, дори еднолични.

Предполагам всеки от вас е изпадал в ситуация, в която не е знаел към кого да се обърне: дали за уеб услуга, дали за ремонт вкъщи, дали за колата си, дали за собственото си здраве… Тогава повечето хора какво правим? Обръщаме се към познати или търсим в интернет.

Да, а идеята на Brands.bg е да събере цялата тази информация на едно място, като всеки коментар към дадена фирма или услуга да бъде аргументиран и платформата да стане толкова влиятелна, че самите фирми да се стремят да не крият нищо и да не се страхуват да застанат зад името си и срещу критиките на потребителите си с цел подобряване на бизнеса.

Това е проект, замислен с много страст, въплъщение на силно желание за промяна. Нека го подкрепим!

Призивът ми е да добавяте фирми или професионалисти, от които сте доволни, като единственото нещо, което трябва да направите е да се регистрирате и да коментирате. Не говорим за неоснован „хейт”, а за обосновано мнение, било то положително или негативно. Замислете се, че по този начин, ако Brands.bg се популяризира достатъчно, ще може често да прибягвате към него и да ви помага.

Това е целта – помощ за потребители, но и помощ за самите бизнеси.

Защо българинът Петко да не популяризира малката си фирма за производство на сладка и полезни продукти от билки, например. Ако хората са доволни от него и другите хора видят това, това определено ще е от полза за всички.

Време е механизмът да се промени и да се гледа клиентът да е доволен, а не да бъде прецакан. Най-успешните фирми следват този модел и съответно резултатите са налице.

Защо да не дадем тласък и на българския бизнес? Защо не му помогнем?

За хората, които ще кажат, че българският бизнес не струва и в чужбина се справят по-добре, мога да изведа няколко факта, които да оспорят това твърдение.

Знаете ли, че едни от най-големите фирми за дрехи  шият дрехите си именно в България? Знаете ли, че едни от най-големите аутсорсинг компании имат седалища именно в България? Знаете ли, че въздушните възглавници на световно известни автомобили се произвеждат именно в България? Знаете ли, че всичко това се прави от българи, защото работната ръка тук е по-евтина? А защо не си зададем въпросът: защо не го правим за българския бизнес? Защо повечето най-добри продукти, произведени у нас трябва да бъдат приписвани на чуждестранни фирми?

Този текст не е написан просто с цел реклама, надявам се да съм докоснала поне част от вас и ако имате поне малко желание за промяна, призовавам ви да се включите!

Нека направим България едно по-добро място, едно място, където младите да искат да живеят и да се развиват, където качеството и здравият труд да бъдат оценявани, където прозрачността да бъде приоритет.

Промяната тръгва от нас!

Ако идеята ви харесва, споделете я, нека достигне до повече хора.

Напишете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

Коментари (0)

Все още няма коментари.