Как да отслабнем хапвайки, 5 съвета как да свалим килограми без усилия

Как да отслабнем хапвайки, 5 съвета как да свалим килограми без усилия

0 727
otslabvane

Кой е казал, че за да отслабнем трябва задължително да не се храним?
Може да отслабнем и докато си хапваме.

Много хора спират да се хранят, когато искат да свалят излишните килограми. Подлагат се на нечовешки лишения и буквално се измъчват. Но това е много вредно, както за психиката, така и за физиката ни. Често мислим, че така ще преодолеем глада и ще се сдобием с желаната фигура, но всъщност става точно обратното: да прескачаме храненията или да се храним твърде малко може да доведе до абсолютно противоположни ефекти на желаните за нашата диета, а и до здравословни проблеми. От нас се иска съвсем друго, а именно да спазваме някои прости правила.

Да  отслабнем хапвайки е възможно, но разбира се, това не означава да се тъпчем с каквото пожелаем.

Ето няколко съвета как да постигнете желаното:

1. Салата за предястие

За да отслабнете без да се отказвате от яденето, започвайте всяко хранене с по една купичка салата. Може да сложите малко маруля, домат и моркови. Овкусете я с малко зехтин, но не прекалявайте. Може да пропуснете солта, тъй като не е сред най-полезните подправки.salata

Да започвате храненето си със салата ще ви позволи да започвате  да пълните корема си и да дадете старт на храносмилателния процес, като по този начин ще се почувствате по-бързо сити. Така ще избегнете натъпкването с храна и в последствие, с времето ще намалите и количеството храна, което поглъщате.

Звучи съвсем простичко, нали?

2. Чести междинни хранения

Когато гладът идва… Той идва. И доста често е непоносим. За да избегнете това чувство да ви завладее и да провали усилията ви да отслабнете, правете чести междинни хранения на база плодове и зеленчуци.

отслабване
Една ябълка или един банан в по-късната сутрин ще ви заситят без да ви стане тежко. По средата на следобеда може да хапнете портокал, да изпиете един фреш или да хапнете моркови. По този начин ще задоволите глада си без да разваляте хранителния си режим и фигурата си.

А ако ви е трудно сами да контролирате какво да хапвате и се поддавате на изкушенията, може да се доверите на професионалистите от ЛъкиФит с тяхната програма за отслабване.

3. Фибри

Поемайте много фибри, слагайки в менюто си ориз, варива, зърнени продукти и пълнозърнести храни.

фибри
Фибрите ще ви накарат да се почувствате заситени бързо, а освен това действат особено положително на доброто функциониране на храносмилането и помагат при проблеми с дебелото черво. Благодарение на фибрите, диетата ви ще е лека, дори няма защо да я наричаме диета, и ще постигнете ефект без големи усилия.

4. Не прескачайте храненията

Да прескачате храненията е една от най-сериозните грешки, която може да допуснете, докато сте на диета и искате да отслабнете. Нашият метаболизъм е като гъба. Ако пропуснем обяда, за вечеря гладът ни ще се е увеличил значително и тялото ни ще поеме по-голямо количество засищащи храни при първа възможност. А вечер не е хубаво да поемаме много храна, тъй като организмът няма достатъчно време да я обработи. Опитвайте се да не се храните след 20 ч. вечерта.

Решението е едно: избягвайте крайностите и се хранете по здравословен и умерен начин. Ето и 10 храни приятели на метаболизма.

5. Физическа активност

За да сваляте килограми, докато продължавате да си хапвате, отделете достатъчно време и внимание на физическата активност. Тренирането ускорява метаболизма и ще ви позволи да изгорите повече калории.

физическа активност
По този начин не трябва да намалявате драстично количеството поемана храна, а само да се стараете да е здравословна, избягвайки твърде мазни и калорични храни.

Да отслабваме, докато си хапваме – мисия възможна.

Как да отслабнем хапвайки, 5 съвета как да свалим килограми без усилия
5 от 9 гласа

NO COMMENTS

Leave a Reply

Loading Facebook Comments ...